Velkommen

Velkommen til Maxiturneringen.
Maxiturnering omfatter spill i alle årsklasser fra 6-16 år.
I 2019 deltok 358 lag fra 85 forskjellige klubber.
Alle kamper spilles i og nært Hamar by. Korte avstander.

Kampene spilles i hovedsak på følgende baner;
Ungdomsfotballen; Gålås - Vangbana - Børstad - Ridabu - Ottestad og Briskeby.
Jenter og gutter 12 år 9er (2008); Prestrud og Rasmussen.
Jenter og gutter 10 og 11 år  7er (2010/2009); Ankerskogen - Rasmussen - Prestrud 7er og Sparebankhallen.
Jenter og gutter 6, 7, 8 og 9 år 3er og 5er (2014-2011); Alle kamper i Ankerskogen

Sponsor for cupen

Påmelding / Deltagerkort

PÅMELDINGSAVGIFT (Lagsavgift)

NB: Påmeldingsavgiften som gjelder ALLE lag SKAL betales ved påmelding av laget. (Online betaling!) Siste frist for påmelding er 15 juli.
Lagsavgift

Prisen er pr. lag

  • 3er lag kr. 600,- Minijenter og Minigutter (født 2014-2013)
  • 5er lag kr 1000,- Minijenter og Minigutter (født 2012-2011)
  • 7er lag kr 1.500,- Lillejenter og Lillegutter (født 2010-2009)
  • 9er lag kr 1600,- Lillejenter og Lillegutter (født 2008) uten sluttspill.
  • 9er lag kr 1.800,- Småjenter/Smågutter (født 2007 og 2006)
  • 11er lag kr 1.800,- Jenter/Gutter med sluttspill (født 2005-2004)

Dersom du ikke kan legge ut for ditt lag ved påmelding. Send oss følgende opplysninger til post@storhamarfotball.no (v/Arild Johansen tlf. 975 40801 på dagtid)

(Husk at vi må ha ALLE Faktura-opplysninger)

Vi ønsker å melde på følgende lag fra;

  • Klubbnavn, klasse og antall lag.
  • Fullt navn på betaler: Klubb eller person
  • Full adresse. Gatenavn, nummer og postnummer, poststed
  • Mailadresse for regningen
  • Kontaktperson med mobilnummer

DELTAGERKORT
Se tabell.
Deltagerkortene kan benyttes av SPILLERE, LEDERE, FORELDRE OG SØSKEN. Ved A og B kort skal minimum 2 voksne ligge på klasserom ved overnatting. Disse må ha deltagerkort. Foreldre kan betale deltagerkort ved innsjekk.
Fristen for innbetaling av deltagerkort er 15 juli.
Innbetaling skjer IKKE ONLINE, men direkte til STORHAMAR FOTBALL, Konto 1822 13 88379.
Innbetalingen merkes med; Cupens navn, lagets navn, og antall deltagerkort.

 

  • Spilleprogram (kampoppsett) vil være klart ca 15 august og sendes pr mail til den som har meldt på laget så husk mailadresse, samt legges ut på Maxiturneringens hjemmeside.
  • Vi benytter Profixio for påmelding, betaling av påmeldingsavgift gjøres via PayPal og kredittkort.
  • Påmeldingen er bindende, men vi tar forbehold om at ikke alle får plass. (Først til mølla). Vi har plass til ca 350 lag.

Deltakerkort for overnatting

  • Frist for betaling av deltagerkort er 15.juli.
  • Det utstedes normalt ikke ut faktura på deltagerkort.
  • Innbetaling skjer til Storhamar Fotball konto nr. 1822 13 88379. Innbetalingen merkes med lagets navn,kjønn og antall deltagerkort til ”Maxiturneringen”
  • Foreldre som benytter seg av tilbudet må registrere sitt behov sammen laget, men foreldre kan betale ved ankomst.

 

Typer deltakerkort

Prisen er  pr. person

  • A-kort kr 825,– Overnatting Fredag til søndag. Frokost og lunsj lørdag og søndag. Middag fredag og lørdag
  • B-kort kr 625,– Overnatting Lørdag til søndag. Frokost søndag. Lunsj lørdag og søndag. Middag lørdag
  • C-kort kr 450,– Overnatting fredag til søndag i barnehage.
  • D-kort kr 400,- Overnatting lørdag til søndag i barnehage.
  • E-kort kr 400,- Inkluderer 4 måltider

For alle deltagende lag er det fri adgang til diskoteket i Prestrudhallen og redusert pris for inngang til Ankerskogen Svømmehall. Alle med deltagerbånd reiser gratis med lokalbuss i Hamar under Maxiturneringen ved å vise frem deltagerbånd.

Overnatting og bespisning A-KAT B-KAT C-KAT D-KAT E-KAT
Kveldsmat fredag X X
Overnatting fredag - lørdag X X
Frokost lørdag X
Lunsj lørdag X X X
Middag lørdag X X X
Overnatting lørdag - søndag X X X X
Frokost søndag X X
Lunsj søndag X X X
PRIS PER PERSON 825 625,- 450,- 400,- 400,-

Overnatting

Deltagerbånd omfatter Mat og Overnatting

Overnatting skjer på følgende steder;

Vi tilbyr deltagerkort med overnatting og mat til SPILLERE, LEDERE og FORELDRE. All bestilling av overnatting og deltagerkort må gjøres direkte til Arild Johansen, arild@storhamarfotball.no, tlf. 975 40801 (dagtid 08.00-15.30)

Overnatting

Vi disponerer følgende overnattingsmuligheter i Hamar:

For deg som ønsker litt mer komfort kan vi også tilby overnatting på hotel og vandrerhjem. Se nederst på denne siden for mer informasjon.

Deltakerkort og betaling

Dere velger selv om dere vil benytte dere av våre deltagerkort A og B og E med servert bespisning, eller om dere ønsker alternativ C eller D-kort hvor dere ordner dere selv med mat. Barnehagene er i hovedsak forbeholdt C og D kort. (unntatt de barnehager som ligger nært ved matservering). Overnattende lag vil få tildelt plass og tilsendt informasjon så snart dette er klart i midten av august.

Dusjmuligheter

Vi minner om at dusjene kun skal brukes til dusj. Spillemøter skal ikke skje i garderober med dusj. Ta vare på dine verdisaker. Det er DITT ansvar.

Prestrud Klubbhus: Guttelagene dusjer i Prestrudhallens 4 garderober. Jentelagene dusjer i klubbhusets 4 garderober. Alle skolene har dusjmuligheter: Lag som overnatter i barnehager har også mulighet til dusj ved nærmeste skole.
I tillegg vil det være muligheter for bad og dusj i Ankerskogen Svømmehall til redusert pris. Husk å vise deltagerbånd for registrering.

Bespisning

ALLE SKAL VISE DELTAGERBÅND VED INNGANG TIL MATSERVERING

frokost, lunsj og middag

  • Prestrud klubbhus
  • Tennishallen i Ankerskogen
  • Ottestad Ungdomsskole

frokost, og pizzaservering lørdag

  • Ridabu skole
  • Ener Skole

frokost

Rollsløkka Skole
Solvang skole
Storhamar barneskole

 

Serveringstider

Fredag: Middag kl 18.00-22.00
Lørdag: Frokost kl 07.00-10.00
Lørdag: Lunsj kl.12.00-14.30
Lørdag: Pizza kl 17.00-21.00 Lagene tildeles tid og sted
Søndag: Frokost kl 07.00-10.00
Søndag: Lunsj kl 12.00-14.00

 

Skoler

 

Ved ankomst

Lagleder for hvert lag skal levere ferdig utfylt spillerliste til vaktansvarlig ved ankomst til skolen. Spillelista skal inneholde følgende; Lista fås ved oppmøte.

  • Navn på samtlige spillere og ledere som overnatter.
  • Mobilnummer til ansvarlig lagleder.

Vakta henviser til tildelt rom.

  • Sko skal settes i gangen ved inngang til klasserom.
  • Tildelt klasserom ses over sammen med ansvarlig lagleder før rommet tas i bruk.

TIPS: Ta et bilde eller to av klasserommet før bruk. Dersom det skjer ødeleggelser må laget erstatte det. Etter kl. 23.00 natt til lørdag og søndag skal det være fullstendig ro i klasserommene.

Ved avreise

  • Før avreise skal rommet inspiseres sammen med ansvarlig lagleder.
  • Rommet skal ikke forlates før det er i samme stand som ved ankomst. Ser rommet ut som avbildet ved ankomst?
  • Bord og stoler settes på plass. Rommet moppes over (ikke vaskes)
  • Alle eiendeler må tas med.

Inventar (bord/stoler og lignende) skal stå på rommet under oppholdet. Ikke stables på gangen (Dette er i tråd med gjeldende branninstruks) Alle lag skal være utsjekket av rommene senest kl. 14.00 på søndag. Følgende skoler benyttes for overnatting:

Oversikt over skoler med antall plasser og avstand til baner og bespisning:

Wang Toppidrettskole

Kornsilovegen 54 v/CC Amfi, 2316 Hamar.

160 sengeplasser

Avstand til Prestrud og matservering: 200 m

Prestrud skole

K.O.Bjerklis veg 17, 2316 Hamar

18 rom med plass til ca 250 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 200 m

Avstander for Maxiturneringen:

  • 5er og 7er baner uten sluttspil 2,4 km
  • 9er baner med sluttspill 200 m
  • 11er bane med sluttspill Børstad 4 km
  • 11er bane med sluttspill Ridabu 10 km
  • bespisning Prestrud 200 m
  • bespisning Ankerskogen 2,4 km

Barnehager

Barnehagene gir en UNIK mulighet til å samle spillere, ledere og foreldre fra ett eller flere lag i samme klubb på samme sted med flere småroms-muligheter. Hvorfor ikke samles til felles grilling/pizza og sosialt samvær under cupen?

For overnattende i barnehager gis det egen informasjon ved oppmøte på Prestrud. I tillegg sendes det ut et eget vedlegg/instruks for overnattende i barnehagene. Instruksen må gjøres godt kjent for ALLE som overnatter. Ting som blir ødelagt under oppholdet SKAL erstattes av vedkommende lag

Martodden

Kvitbekkgata 29, 2316 Hamar

plass til ca 60 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 1 km

Avstander for Maxiturneringen:

  • 5er og 7er baner uten sluttspil 3 km
  • 9er baner med sluttspill 1 km
  • 11er bane med sluttspill Børstad 6 km
  • 11er bane med sluttspill Ridabu 11 km
  • bespisning Prestrud 1 km
  • bespisning Ankerskogen 3 km
Prestrud

Jønsrudvegen 10, 2315 Hamar

plass til ca 30 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 1 km

Avstander for Maxiturneringen:

  • 5er og 7er baner uten sluttspill: 2 km
  • 9er baner med sluttspill: 1 km
  • 11er bane med sluttspill Børstad: 5 km
  • 11er bane med sluttspill Ridabu: 10 km
  • bespisning Prestrud: 1 km
  • bespisning Ankerskogen: 1 km
Jønsrudløkka

Jønsrudvegen 20, 2315 Hamar

plass til ca 40 stk.

Avstander til Prestrud og matservering: 1 km

Avstander for Maxiturneringen:

  • 5er og 7er baner uten sluttspill: 2 km
  • 9er baner med sluttspill 1 km
  • 11er bane med sluttspill Børstad 5 km
  • 11er bane med sluttspill Ridabu 10 km
  • bespisning Prestrud 1 km
  • bespisning Ankerskogen 2 km
Furuberget

Rigel 1, 2316 Hamar

plass til ca 30 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 500 meter

Avstander for Maxiturneringen:

  • 5er og 7er baner uten sluttspill: 3 km
  • 9er baner med sluttspill: 500 m
  • 11er bane med sluttspill Børstad: 6 km
  • 11er bane med sluttspill Ridabu: 11 km
  • bespisning Prestrud: 500 m
  • bespisning Ankerskogen: 2,5 km
Vestenga

K.O. Bjerklisv. 3, 2316 Hamar

plass til ca 50 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 100 meter

Blåveisen

Oline Holtmoensv. 96, 2316 Hamar

plass til ca 50 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 50 meter

Sportell

SPORTELLET (ombygde arbeidsbrakker med senger)

Vi disponerer 90 sengeplasser på vårt «sportell» for mannlige ledere og langveis reisende lag med fly samt foreldre.
Rommene i sportellet varierer fra 10 til 2 sengeplasser pr. rom
Sengene har dyne, pute og alt tilhørende sengetøy.
Du betaler kun kr. 50 ekstra for å få tilgang til dette litt ekstra. (2 x frokost, 2 x lunsj, 2 x middag og seng.
På søndag skal rommene på sportellet ryddes. Sengetøy tas av og legges i egen søppelsekk.
Utleverte nøkler til sportell og barnehage leveres inn i sekretariatet ved bana og kvitteres for ved innlevering.

DUSJMULIGHET
Klubbhuset har 4 garderober.
Prestrudhallen som ligger på samme sted har 4 garderober
Minner om at garderobene ikke skal benyttes til spillemøter. Ta vare på dine saker. Det er DITT ansvar.
Wang Toppidrettsskole har ikke dusjmulighet.

CAMPINGVOGN
Vi har noen plasser. Pris kr. 250 for helgen

Plassering Type Rom med navn Antall senger Fordeling
Kiosk Brakker Modul 1 6 Ett rom med 6 sengeplasser
Kiosk Brakker Modul 2 5 Et rom med 6 sengeplasser
Kiosk Rom Garasjerom nr.1 10 Ett rom med 13 sengeplasser
Kiosk Rom Garasjerom nr.2 7 Ett rom med 7 sengeplasser
Bane 1 Brakker Madonna 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker Pizzadriver 7 1 rom med 3 senger og 1 rom med 4 senger
Bane 1 Brakker PWC 8 2 rom med 4 sengeplasser på hvert rom
Bane 1 Brakker Eidsiva 8 2 rom med 4 sengeplasser på hvert rom
Bane 1 Brakker Sparebanken 1.etg 6 Første etasje 1 rom med 6 senger
Bane 1 Brakker Sparebanken 2.etg 6 Andre etasje med 2 rom (4 og 2 senger)
Bane 1 Brakker Maxi 4 2 rom med 2 sengeplasser på hvert rom
Bane 1 Brakker Riis City v/bane 1 4 2 rom med 2 sengeplasser på hvert rom
Bane 1 Brakker Edvardsen 6 Ett rom med 6 sengeplasser
Bane 1 Brakker Plan Auto 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker Riis City v/bane 2 5 Ett rom med 5 sengeplasser
Brakker Sum antall sengeplasser 90

Informasjon

Velkommen til Cup

Her finner du informasjon som er nyttig å vite om når du skal være med på Cup. Om du ikke finner det du leter etter kan du ta kontakt med oss. Bruk også gjerne søk i menyen som du finner på alle cupsidene våre.

Alkohol og «røykeforbud»

Det er alkoholforbud under denne turneringen. Hvis det blir oppdaget spillere/ledere som nyter alkohol på anlegg/skoler eller opptrer beruset på anlegg/skoler, vil laget bli sendt hjem. Vi ønsker også røykfrie arenaene. Vi ber om at ledere og foreldre respekterer det.

Transport

I forbindelse med denne cupen tilbyr vi transport til og fra jernbane til overnatting. Dessuten kan alle som har deltakerbånd kjøre gratis bybuss med Hedmark Trafikk. Vi har også 2 stk minibusser som kjører til og fra kamper, matservering, diskotek og togstasjon. Planlegg dette for vi kan ikke garantere at ditt lag har enerett. Pris kr. 150 pr. lag ved transport. Betales kontant til sjåfør eller VIPPS nr. 97011

Om Maxiturneringen

Maxiturneringen ble arrangert for første gang i 1980. Den gang het den «Storhamarturneringen». Faksimile fra Hamar Arbeiderblad 30. september 1980

I 1993 endret turneringen navn til Maxi-turneringen. Den gang som nå ble den arrangert i Ankerskogen. Videre kan man også lese i faksimilen under som er fra Hamar Arbeiderblad den 16.08.1993 at de også var opptatt av været..

I dag

I 2019 satte Maxiturneringen ny rekord med 4000 spillere og hele 358 lag. Fra å være en lokal turnering kommer det nå lag fra 90 klubber og ni kretser. Maxiturneringen er fortsatt en breddeturnering og vil fortsette å være det. Lagene i barnefotballen spiller fortsatt i Ankerskogen og på Rasmussenbana. Ungdomsfotballen spiller på Gålås, Black River Park på Ridabu, Børstad, Briskeby, Rasmussen, Vangbana og Prestrud. I løpet av turneringa deltar over 800 frivillige.

Turneringsregler

  • Turneringen følger NFF`s kampreglement, der ikke annet er beskrevet.
  • Ingen begrensning på antall spillere pr lag i turneringen.
  • Spillerliste leveres i sekretariatet før første kamp
  • Turneringene etterstreber rene årsklasser. I alle klassene gjelder de samme reglene som i de respektive fotballkretsene for bruk av overårige spillere. Alle spillere skal på forespørsel kunne legitimere sin alder og klubbtilhørighet overfor sekretariatet. Spillere kan kun spille på et lag i turneringen. Dispensasjon kan gis ved spesielle situasjoner. Dette skal klareres med turneringsledelse skriftlig på forhånd. Unntak kan også gjøres ved spesielle situasjoner ift keepere og skader underveis i turneringen. Avklares med turneringsledelse/sekretariat før kampstart.

Særregel

Jentespillere er unntatt denne regelen når prioritert lag er jentelag og lag 2 er guttelag.

 

TURNERINGSJURY

Turneringens jury består av tre medlemmer fra forskjellige klubber tilknyttet NFF. Disse vil behandle eventuelle tvister:
1. Hans Petter Nyberg, Storhamar Fotball. Leder
2.Torstein Jakobsen
Alle avgjørelser fattet av juryen er endelige og kan ikke ankes

Spilletid

2 x 20 minutter kort pause/sidebytte. Alle lag garantert minimum 5 kamper
A-finaler og A-bronse-finaler spilles 2×25 minutter.

Innbytte

Turneringen tillater flyvende bytter. Spiller som byttes ut skal være helt ute av banen
før spiller som byttes inn entrer banen!

Ball

4er ball i småklassene. Hjemmelaget holder ball.

Mål

Cupen spilles med 7èr mål i 9èr klassene. 11èr mål i G14 klassen

Draktlikhet

Laget som står oppført som bortelag må skifte drakt eller benytte vester. Vester fås lånt i sekretariatet

Fair play

Fair play hilsen før kamp. Fokus på fair play i spillet, medspillere, motspillere, ovenfor dommere og fra sidelinjen!

Avspark

Lag som er ført opp som hjemmelag i programmet tar avspark i første omgang. Bortelag tar avspark i andre omgang.

Poeng

Seier gir 3 poeng, uavgjort gir 1 poeng og tap gir 0 poeng.

Innledende spill

Plassering bestemmes etter følgende regler:

  1. Poeng
  2. (3 for seier, 1 for uavgjort)
  3. Målforskjell
  4. Flest scorede mål
  5. Poeng i innbyrdes oppgjør mellom lag som står likt
  6. Målforskjell i innbyrdes oppgjør mellom lag som står likt
  7. Loddtrekning

Sluttspill

1. Kampene i sluttspillet spilles også med 2×20 min. (A-finaler og A-bronsefinaler- 2×25 minutter)
2. Ved uavgjort etter normal spilletid, avgjøres kampen på;
3. Småjente/smågutteklassen – straffespark, 5 til hvert lag, deretter 1 og 1.

Gule og røde kort

Gult kort i en kamp dras ikke med fra kamp til kamp.
Gult kort gir 5 minutters utvisning. Lagleder er ansvarlig for å passe tiden!
Rødt kort for en enkel forseelse betyr at spilleren utvises fra kampen og må stå over lagets neste kamp i turneringen.
To gule kort i en og samme kamp kvalifiserer til rødt kort og straffes på samme måte som direkte rødt kort.

Protest

Ved enhver protest på forhold under kampen skal dommeren underrettes før dommeren forlater banen eller banens område.

Eventuelle protester skal leveres skriftlig av lagleder, senest 60 min. etter at kampen er ferdigspilt I turneringens sekretariat.
– et lag som ønsker et kampresultat kjent ugyldig, må nedlegge protest
Protestgrunnlag kan være
– lag har benyttet spiller som ikke var spilleberettiget
– Grove feil ved dommerens forståelse av regelverket, men ikke feil i dommerens skjønnsutøvelse.

Ved eventuelle protester på alder må det protesterende lag selv utpeke den eller de spillere det protesteres på. Generell protest på hele laget godtas ikke.

Når protesten leveres, skal det betales et gebyr på 500 kroner. Gebyret tilbakebetales dersom protesten tas til følge. Juryens avgjørelse er endelig.

Saksbehandling
Juryen vil søke å innhente forklaring fra de involverte parter og klubbene pålegges å møte for juryen etter innkalling. Dersom de unnlater å møte vil dette bli brukt mot dem ved avgjørelsen av skyldspørsmålet og straffeutmålingen. Juryen kan innhente rapport fra dommerobservatører i de tilfeller dette er aktuelt.

Trukket lag

Dersom et lag trekker seg før gruppespillet starter vil alle lagets kamper bli satt til 0-3 dersom det ikke lykkes arrangøren å framskaffe et erstatningslag. Et lag som trekker seg etter at spill i innledende serie er påbegynt, skal dette omgående meldes til sekretariatet. Dersom lag trekker seg etter at dette har spilt alle kamper i grunnspillet, vil resultatene bli tellende. Dersom trukket lag er kvalifisert til videre spill i turneringen, kan sekretariatet tilby det beste utslåtte laget i den aktuelle puljen plass i sluttspillet. Videre kan sekretariatet sette inn tapende lag i sluttspillet dersom seirende lag må trekke seg fra turneringen. Ved ujevnt antall lag i puljene, trekkes kampene mot det dårligst plasserte laget i puljen(e) med flest lag ut. Slik at lagene som skal sammenlignes har likt antall kamper.

Premiering

G13: 1 – 2 og 3 plass
J13: 1 – 2 og plass, samt vinner B-finale
J14: 1 – 2 og 3.plass
G14: 1 – 2 og 3.plass, samt vinner B-finale

Værforbehold

Det tas værforbehold. Ved stort regnskyll kan banene bli stengt og kamper eventuelt utsatt/avlyst

Kart, baner og parkering

Prestrud Idrettspark

2 stk 11èr, 1 stk 7èr, 2 stk 5èr og 1 stk 7èr i hall. Alle baner på kunstgress.


Veibeskrivelse til anlegget

Fra Oslo:
Ta av E6 og sving inn mot Hamar
Følg veien rett fram til første rundkjøring Ta til høyre i rundkjøringen v/CC/Statoil inn i Ringgt.
Følg Ringgata mest mulig rett fram gjennom 2 nye rundkjøringer.
Fortsett veien forbi Hamar CC-Amfi på venstre side og en STOR/HØY kornsilo på venstre side.
Kjør videre samme vei, ned en bakke og sving andre vei til høyre.
Du ser fotballanlegget.

For GPS
Adressen er; K.O. Bjerklisvei 9, Hamar.

Registrering og innsjekk

Innsjekk skjer på klubbhuset ved Prestrud fotballanlegg. K.O. Bjerklisv. 9, Hamar. Åpent fra kl 18.00 – 21.00 på fredag. Her serveres middag m/salat) til alle med A-kort.

Alle overnattende lag med deltagerkort A og B skal møte opp og registrere seg på klubbhuset på Prestrud. VIKTIG informasjon blir gitt og nøkler blir utlevert. Overnattende til barnehager blir fra Prestrud ledet til barnehage. Laget tar selv med nødvendig liggeunderlag, og sovepose til eget bruk.
Overnattende til sportell-løsningen med egne senger bli ledet til sengeplass. Laget tar selv med nødvendig sengetøy til eget bruk.

Sekretariat for spill finner du i bygget ved baneanlegget på Prestrud. Her registreres de lag som ikke har overnatting.

Spillerlister

Det skal leveres spillerliste med navn, nummer på drakt og fødselsår på alle spillere. I tillegg skal listene inneholde informasjon om leder(e) med mobilnr. Spillelisten leveres før første kamp i spillesekretariatet ved banene. Overnattende lag med A og B kort som skal overnatte på skole skal i tillegg levere ett eksemplar av spillerliste til vakt ved skolen ved ankomst.

Klasseinndeling og kampoppsett

Siste frist for påmelding av lag er 15.august. Kampoppsettet er beregnet å være ferdig ca 15. august og blir mailet til den som har meldt på laget til cupen og i tillegg lagt ut på vår hjemmeside.

Sluttspill

Alle klasser har A og B sluttspill

Antall kamper og tid

Alle klasser får minimum 5 kamper – 2 x 20 min.
A og B-finaler 2 x 25 minutter

Klasseinndeling

Gutter 13 år 9er (født 2006) 9er
Jenter 13 år 9er (født 2006) 9er
Gutter 14 år 11er (født 2005) 11er
Jenter 14 år 11er (født 2005) 11er

Kampoppsett/ Baner

9er lag og 11er lag – Det spilles innledende kamper lørdag frem til kl. 20.00.
11er lagene – G14 spiller i hovedsak sine kamper på Prestrud, Vangbana, Børstad
9er lagene – G13 og J13 spiller i hovedsak sine kamper på Prestrud kunstgress og Rasmussen gressbane.
Alle lag må påregne å være klar til kampstart lørdag kl. 09.00.

Premieutdeling

Pokaler til diverse seirende lag i sluttspillet. 1-2 og 3 plass og vinner B sluttspill (og C-sluttspill hvor det forekommer)

Spill/Spilletid

 

 

Mat/Allergier

All matservering foregår på en plass. Storhamar Fotballs klubbhus, K.O. Bjerklisv. 9, 2316 Hamar

 

ALLERGIER
Det er tatt høyde for alternativer for de med GLUTENALLERGI og mat uten svinekjøtt.
Lapskaus er glutenfri (inneholder svinekjøtt).
Fiskeburgere er glutenfrie (Har egne melkefrie).

Personer med nøtteallergi tar kontakt med kjøkkenansvarlige

Kontaktinfo

Den raskeste måten å komme i kontakt med oss er ved å sende en e-post til post@maxiturneringen.no og vi svarer på alle dine spørsmål.
Om du allikevel vil ringe til oss kan du ta kontakt med oss:

Daglig leder og turneringsansvarlig

Arild Johansen
tlf: 97540801

Kampoppsett – Sportslig ansvarlig

Hans Petter Nyberg
tlf: 413 36 098

Dispensasjoner – Sportslig ansvarlig

Torstein Jakobsen
tlf: 971 93 027

Gjenglemt tøy

Tin Aung Laithang
Mob: 940 51 933
E-post: ltvakok@gmail.com

Påmelding & priser
HjemPåmeldingOvernattingInformasjonKontakt
Drevet av Kompani Kvam © Copyright 2019 Storhamar Fotball
share-square-ofacebook linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram